mail_icon
phone_icon

Bel ons:
088 - 238 3700

Bevallingslijn (24/7 bereikbaar):
088 - 238 3773

aanmelden_icon

Aanmelden voor kraamzorg?

Aanmelden

Klacht melden

| BTK Kraamzorg

Heb je een klacht over onze kraamzorg?

Onze kraamverzorgenden doen er alles aan om de kraamzorg zo goed mogelijk te verlenen. Mocht de kraamzorg echter niet hebben voldaan aan je verwachtingen dan horen wij dat graag. Dit kun je aangeven tijdens het belletje dat we doen tijdens de kraamperiode zodat we onmiddellijk beter kunnen inspelen op je wensen. Ook kun dit aangeven via de enquete die wij jou toesturen binnen een paar weken na je kraamperiode. Ook kun je een klacht indienen bij onze organisatie via onderstaand formulier of bellen met 088 – 238 37 00 (24/7 bereikbaar).

Klachtenregeling
Via deze link kunt u de klachtenregeling downloaden van BTK Kraamzorg






Klanttevredenheid

Bij BTK Kraamzorg staat de kwaliteits- en serviceverlening hoog in het vaandel. Het is dan ook niet voor niets dat BTK Kraamzorg een hoge klanttevredenheid kent. Hier zijn wij trots op.

De cliënt wordt tijdens de kraamperiode telefonisch benaderd en gevraagd of alles naar wens en conform afspraak verloopt. Ook na de kraamperiode vragen wij digitaal feedback. Mede door deze uitkomsten kunnen wij sturen op zowel de kwaliteit van de organisatie als op de kraamzorg.

Score | BTK Kraamzorg

Alleen het beste is goed genoeg

Werkwijze

Diverse vaders en moeder deelden hun ervaringen

Laat je inspireren